Tradiciniai reklamos būdai ir internetas

Vis didesnę reklamos rinkos dalį užima internetas. Tiesa, interneto jau negalima laikyti vienu reklamos kanalu. Egzistuoja daugybė skirtingų reklamos būtų internete. Apie interneto reklamos būdus ir jų panašumus į tradicines reklamos priemones papasakosime šiame straipsnyje.

Ką pirmiausia šiandien darote norėdami nusipirkti telefoną, kompiuterį, baldus ar kitus daiktus? Šiandien didžioji dalis žmonių atsako, kad ieškos geriausio pasiūlymo internete. Internetas perėmė storų telefonų knygų darbą. Jei seniau tekdavo čiupti storą knygą, tai šiandien užtenka teisingai įvesti raktinius žodžius į interneto paiešką.

Savo pašto dėžutėse vis dar randame nemokamų laikraščių, skrajučių ir sąskaitų. Tiesa, dažniausiai namų pašto dėžutėse randami lankstinukai yra orientuoti būtent į jūsų rajono ar net namo gyventojus: juose rašoma apie netoli atsidariusias parduotuves, apie ten siūlomas nuolaidos ir pan. Tuo tarpu internete šias skrajutes pakeičia į elektroninę pašto dėžutę siunčiami elektroniniai laiškai. Tiesa, ten informacijos paprastai siunčiama labai daug ir ne visiems žmonėms ji būna įdomi.

Tikriausiai visai neseniai teko einant vakare pagrindinėmis miestų gatvėmis į rankas gauti skrajutę kviečiančią apsilankyti kavinėje, naktiniame klube ar kitoje netoli esančioje vietoje. Jų analogas internete būtų iššokanti reklama. Daug interneto svetainių siūlo tokią paslaugą reklamos pirkėjams. Tiesa, kitaip nei gatvėse dalinami lankstinukai, ji yra efektyvesnė. Vartotojams pirma reikia susidoroti su iššokusia ir svetainės turinį uždengusia reklama,o gatvėse žmonės gali skrajutes gali išmesti net neperskaitę.

Didžiausias skirtumas tarp internetinės reklamos ir tradicinių reklamos būdų yra segmentavimo metodai. Renkantis tradicinius būdus yra sunkiau atrasti savo tikrąjį klientą ar jūsų produkto vartotoją. Tuo tarpu internete svarbiausia, kuo daugiau žinoti apie žmones, kurie naudojasi jūsų paslaugomis. Jei nukreipsite reklamas į per daug plačią auditoriją, tiesiog būsite iššvaistę dideles pinigų sumas.

Renkantis tiek reklamą internete, tiek tradicinius būdus kaip lankstinukai, lauko reklama, plakatai ir stendai, reikia pasirengti planą. Jame turi būti nurodyta, koks reklaminės kampanijos tikslas, kokios priemonės bus tinkamiausios ir kaip bus pamatuotas rezultatas. Svarbiausia pasirinkti jūsų atveju tinkamas reklamos priemones, o nesivaikyti madų.

Įrašas paskelbtas temoje Lankstinukai ir pažymėtas .Išsisaugokite pastovią nuorodą.

Parašykite komentarą